Sunday 6 October 2013

Buat Insan Yang BerNAma Fatin Izzati..


Ku Puisi Kan Semua Ni Khas UntukMu..

Kau begitu sempurna di matakuhatiku mulai tenang bila kau ada disampingkuhatiku mulai rapuh bila kau tak ada di sampingkuapa yang harus aku lakukan tanpa dirimu.
Canda dan tawa mu begitu terngiang dalam lubuk hatiku teringat saat-saat kau ada di samping ku kau menemani ku dengan penuh ke hangatan menghilang rasa sedih dan sepi yang kurasakan.
Menghilangkan kegelisahann yang selalu menyelimuti hatiku tapi kini kau telah pergi,entah apa yang bisa aku lakukan tanpamu kau begitu indah,dan mungkin akan tetap indah selamanya. aku akan setia menunggu mu di sini.

Aku Tak Pernah Ingin Melupakan Dirimu.Apalagi Membencimu..Sekian Masa,
Sekian Cerita Telah Kita Lewati,Suka Dan Duka Kita Bersama..

Sungguh Berat Untuk Ku Lupakan..
Sangat Tak Mungkin Untuk Ku Benci,
Kerana Kau Sangat Ku Sayang,
Kerana Kau Sangat Ku Cintai...
Percayalah Kekasihku.
Hanya Satu Kau Kekasihku,
Dan Hanya Satu Inginku,
Hidup Bersama Denganmu..



Kau Adalah Mutiara DiDAlam Hatiku Untuk Selamanya..

MengHarapKan KeredHaan Ilahi Memberkati Hubungan Yang Sedia Terbina HiNGGa Ke JingJang Pelamin..Amin..Jika Kau Tetapkan Dia Untuk Aku,Maka SatuKanlah Kami Untuk Menjadi Pasangan Yang Soleh SErta Solehah..Amin..

No comments:

Post a Comment